رویه ارسال سفارش

  1. پس از ثبت سفارش , مرحله آماده سازی سفارش شما شروع می‌شود.
  2. ارسال بصورت پیش فرض توسط پست جمهوری اسلامی ایران است.
  3. ارسال مرسوله به اداره پست ۱ تا ۳ روز کاری پس از ثبت سفارش شما انجام می‌گیرد.
  4. پس از شروع پروسه پست، کد رهگیری مرسوله برای شما در حساب کاربری قرار می‌گیرد،
  5. لطفا پس از دریافت کد رهگیری پیگیر مرسوله خود باشید، بانوبل در قبال  اتفاقاتی که در پروسه پست برای مرسوله و محتویات آن می‌افتد مسئولیتی ندارد.
  6. قطعا بهترین و مطمئن نرین بسته بندی برای سلامت اجناس شما توسط ما صورت میگیرد و قبل از ارسال هر بسته، عکس از محتویات و نحوه بسته بندی و سلامت تک تک محصولات تهیه می‌شود در صورت تمایل می‌توانید درخواست کنید تا عکس‌های مربوطه برای شما ارسال گردد.
  7. در صورت تمایل با هماهنگی و پرداخت هزینه بیمه مرسوله ، بسته خود را بیمه کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید از طریق اداره پست ادعای زیان کنید،
  8. لازم به ذکر است که در صورت بیمه کردن مرسوله، حتما قبل از امضای دریافت بسته ، در حضور پستچی سلامت بسته و محتویات آن را کنترل کنید و در صورت وجود هرگونه مشکل، صورتجلسه برای پیگیری کنید و روال اداری را از پستچی پیگیر شوید.
  9. برای تهران امکان ارسال با پیک نیز مقدور است, در صورت عدم تمایل به ارسال از طریق پست, بلافاصله پس از ثبت سفارش , شماره فاکتور خود را به واتسپ +989102904981 ارسال و درخواست دریافت سفارش توسط پیک را اطلاع رسانی و هماهنگی لازم (از قبیل مابه التفاوت مبلغ پیک با هزینه ارسال با پست، پرداخت شده حین ثبت سفارش، زمان ممکن ارسال و دریافت شما و … ) را بعمل آورید،
  10. بعد از تحویل بسته (بدیهی است بسته بندی و کنترل سلامت و عکاسی نیز در این حالت به قوت خود باقیست و در صورت تمایل می‌توانید درخواست دریافت عکس بسته تحویلی به پیک را بدهید)
  11. رسید پیک ( الوپیک یا اسنپ باکس ) به شما برای ارتباط با پیک و مابقی هماهنگی ها داده می شود،
  12. اتفاقات احتمالی در پروسه پیک مسئولیتی برای بانوبل بهمراه ندارد
  13. لازم به ذکر است در کلیه مراحل، بنابر وظیفه انسانی، بانوبل تا حد ممکن، پیگیر بسته شما خواهد بود و تا رسیدن به دست شما ( در ارتباط با پروسه ارسال ) پاسخگوست
  14. البته کلا پاسخگوست 🙂
سوالات متداول

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. (جهت ویرایش این قسمت به پیکربندی پوسته > تب متفرقه > سوالات متداول مراجعه نمایید.)